Pagiku di KuaLa Lumpur.

Jumaat, 7 Ogos 2009



SelaMat pagi semua...Selamat PAgi Kuala Lumpur..Semalam aku bertolak dari Kuala Terengganu ke Kuala Lumpur..Erm naik Bas Transnasional...Sejuk giler dalam bas semalam..huhuhuhu..Smlm,ramai orang dalam bas pakai "MASK"...risau dengan H1N1 kot..aku pun risau gAK.tapi aku tawakkal jer...xpakai huhuhuuhu..insyallah takder apa-apa.
Pagi ini aku sampai lebih kurang pukul 5 pagi di HentiaN Putra.erm ramai gak orang di Hentian Putra hari ini..Rasa macam balik raya jer..heheheehe..
Sampai je aku kat Hentian Putra,akak kesayangan aku,ALONG..datang ammbil aku dengan Hubby dia..hehehehe..
sampai umah..tidur.bangun lebih kurang pukul 9.30 pagi.
lepak depan TV dan updated my blog ler...hehehehee...
Apa-apa pun..Selamat Pagi Kuala LUmpur.yang penting...SENYUM!!!

1 ulasan:

Pamee CliQue berkata...

selamat pagi Kuala Lumpur~

Catat Ulasan