Seronok Ke Tahun Baru?

Rabu, 26 Januari 2011

Assalamualaikum....apa khabar teman tapi mesra, rakan-rakan, buah hati dan buah jantung..
Ini merupakan catatan terbaru sempena tahun baru setelah diprovokasikan oleh adik angkat ku yang suruh " rizz,u upated la blog u!!!"macam tu lah yer..termakan oleh pujukan tuan puteri.maka hari ini telah ku membuat catatan baru..
Dah tahun baru ini..macam2 perancangan nak dibuat..erm yang penting kenalah posting dulu..dah lama menunggu posting nie..xsampai2 juga suratnya..call apatah lagi..bila agaknya akan posting?erm...berhenti berharap sekejapzz...
Seronok ke tahun baru?erm umur makin meningkat..pemikiran pun kenalah matang.."wahai rizz dan kawan-kawan, matanglah siki!"
Bila sebut perkataan matang..erm rasa dah matang tapi kadang2 seronok gak jadi budak2 balik kan?betul kawan-kawan?hahaha..alah i tau lah uoll semua suka jadi budak2..maklumlah semua xpayah fikir..fikir main-main...main-main..makan-main..makan-main..
Tahun Baru ini juga,rasa rindu kat kawan-kawan serperjuangan di kampus dulu dan rindu kepada " Teman Jalan-jalan Cari Pasal."hahaha..erm uoll sihat x di sana..i doakan uoll sihat..dan diberkatiNya..amin..
Erm cukuplah setakat itu untuk hari ini...nanti kita sambung lagi k kawan...

"Teman Jalan-jalan Cari Pasal"

0 ulasan:

Catat Ulasan