AmaLi DataNg Lagi!!!

Rabu, 9 September 2009

Selamat Pagi!Selamat Berpuasa!Jangan Ponteng Puasa k!!
Pagi ini indah berseri seseri SenyuMan mentari pagi..
Hari aku nak bercerita sikit pasal amali seni aku...hahahahahaha
seperti semester sebelum ini, amali telah datang lagi dan cabaran kali ini ialah menghasilkan 3 lukisan. iaitu 2 lukisan manual dan 1 lukisan berbantu komputer.
Tema" BUDAYA".Erm macam susah jer...huhuhuhu..xpe...ini merupakan cabaran dan sesuatu yang harus dihadapi k.Jangan takut..Hadapi dengan tenang dan hasilkan karya yang terbaik.Bak pepatah Inggeris " Doing the best is more important than being the best"
So, marilah kita cuba bersungguh-sungguh buat yang terbaik bagi amali ini.Aku akan berusaha bersungguh untuk menghasilkan karya terbaik dariku walaupun tidak sebaik orang lain.Namun,itu adalah karya ku dan hasil titik peluh ku..jadi aku akan hargainya..
Erm itu sahaja ler nak citer pasal amali.mungkin lepas ini aku akan buzy sikit dengan amali dan masa untuk menulis blog berkurangan.heheehehehe..anyway....SENyuM sokMo!!

0 ulasan:

Catat Ulasan